2017/04/03

WYKOŃCZONA... | MIX ZDJĘĆ

Witam was w ten słoneczny dzień prosto z łóżeczka. Tak bardzo żałuję, że nie mogę wyjść na dwór, gdy jest tam tak piękna pogoda. Pewnie zadajecie sobie pytanie:  "Dlaczego?". Otóż jestem chora... Od rana jestem tak słaba, że ledwo podnoszę głowę do góry, a gdy jakimś cudem uda mi się wstać z łóżka to zaraz znów na nie siadam, bo nogi mam jak z waty, a moja głowa nagle staje się 3 razy cięższa. Do tego jeszcze cały czas jest mi niedobrze. Gdy to pisze jest 12:47 i jedyną rzeczą jaką spożyłam była szklanka soku owocowego z rana, gdy to myślałam, że jak się czegoś napije to mdłości mi przejdą. A jednak nie przeszły.

Chciałam dzisiaj dodać posta o ulubieńcach marca, ale najwidoczniej upublicznię go, gdy wrócę do zdrowia. Tekst do niego już napisałam, jednak nie mam żadnych zdjęć. Niestety choroba przytwierdziła mnie do łóżka i nie mam nawet jak ich zrobić, a chciałam, żeby tym razem tłem to zdjęć było coś bardziej wiosennego niż białe futerko.

Żeby nie było tak nudno dodam tu kilka zdjęć, które zrobiłam w ostatnim czasie. W sumie będzie to coś w stylu mixu. Oczy same mi się zamykają, więc idę się zdrzemnąć. Do następnego!










13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Współczuje choroby, też teraz jestem przeziębiona /: Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że czujesz się lepiej :) Zdjęcia super, czwarte to miazga! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie nietypoowe, ale ładne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia!

    http://strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia


    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam "złotą godzinę" ! A zdjęcia wyszły super!:) Życzę szybkiego powrotu do zdrówka, kochana!!:* Buziaki:* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, a zdjęcia są bardzo ładne :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zdjęcia mają niesamowity klimat, miło popatrzeć :)


    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń