2017/03/04

ULUBIEŃCY LUTEGO!



Luty był dla mnie dość ciężkim miesiącem. Zaraz po powrocie z ferii zimowych ( miałam pierwszy termin czyli 16-29 stycznia) byłam zalana dziesiątkami testów i kartkówek. Niestety ta sama sytuacja powtórzyła się pod koniec lutego. Jestem osobą leniwą i zazwyczaj nie chce mi się uczyć. Jednak mając codziennie jakieś testy czy pytania, muszę być przynajmniej z jednego przedmiotu przygotowana, bo dostając jedynkę nie jestem zbytnio dumna z siebie. Tak więc drugą połowę lutego spędziłam w domu nad książkami.Postanowiłam przez ten czas oderwać się od internetu i skupić się na nauce. Jednak w czwartek zaczęły mi się rekolekcję i miałam trochę czasu na nadrobienie zaległości. Tak więc przychodzę dziś do was z ulubieńcami lutego!




Na pierwszy ogień lecą piosenki tego miesiąca. Tym razem to Selena i Kygo oczarowali mnie swoją nową piosenką "It Ain't Me".





Kolejnym ulubieńcem jest lakier do paznokci Color Expert od Golden Rose. Ja posiadam go w kolorku o numerze 10. Jest to taki nieco martwy kolor. ma w sobie róż, szarość i odrobinę fioletu. Ostatnio bardzo podobają mi się paznokcie w takim kolorze. Co do trwałości lakieru to jest ona bardzo dobra! Ja lubię mieć pomalowane paznokcie, ale nie lubię ich malować. Zazwyczaj lakier odpryskiwał mi już po 1-2 dniach,a czasem zdarzało się że po kilku godzinach! Z lakierem od GR nie mam takich problemów, a lakier spokojnie wytrzymuje mi na paznokciach 5 dni! Jego cena jest bardzo niewielka bo jest to ok. 6 zł.



Niestety już ostatnim ulubieńcem jest serial, a mianowicie "Riverdale". Opowiada on o małym miasteczku, w którym po rozpoczęciu roku szkolnego ginie kapitan drużyny futbolowej - Jason Blossom. Nagle każdy staje się podejrzanym, ale prawdziwym mordercą może być tylko jedna osoba.
Serial mega wciąga już od pierwszego odcinka i polecam obejrzeć go każdemu!



Arlen♡

9 komentarzy:

  1. Ciekawi ulubieńcy :)
    Piękny kolor lakieru.
    Kartkówki i sprawdziany, coś o tym wiem :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah Riverdale uwielbiam <3 , śliczny kolor lakieru
    Obserwuje kochana ;*!
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi ulubieńcy, serialu niestety nie miałam okazji oglądać z racji, ze jestem osobą nieserialową
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Serialu niestety nie widziałam, a piosenek nie słyszałam, ale podoba mi się kolor lakieru :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ulubieńcy :) Uwielbiam lakiery z Golden Rose :D Serial mnie zaciekawił, chyba się skuszę i obejrzę :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  6. Luty dla mnie również był ciężkim miesiącem, miałam dokładnie to samo tony kartkówek, sprawdzianów i odpowiedzi!
    It ain't me jest cudownaaaa <333
    W końcu znalazłam kogoś kto też ogląda Riverdale!♥
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też pierwsze tygodnie po feriach były ciężkie, ale jakoś dałam sobie radę! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. W szkole miałam podobną sytuację, nie mogę się wydostać ze sterty notatek :(

    theselfishblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam lakiery z Golden Rose, są czadowe! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń